NU MÅSTE VI DRA, JA VI SES VÄL NÅN DAG

Publicerat: 2010-06-07 Tid: 13:52:52


Hej, jag tycker att matilda har uppdaterat väldigt dåligt här så jag snodde hennes blogg och tänkte nu skriva någonting!

Betygen är nu satta och vi slappar mest i skolan. Nu är vi inne på sista veckan, studentveckan!
woho eller hur! ska bli väldigt roligt faktiskt och ja.. det blir mys varje kväll helt enkelt
Vårat schema ser ut såhär

måndag
Måndagsklubben på nationernas hus
tisdag
fixa vagnen, umgås med klassen i bjärka säby.
födelsedagsfirande hos corren på kvällen
onsdag
vattenkrig på stora torget(?)
mösspåtagning och utgång!
torsdag
eventuellt bio, för natalie :)
fredag
VI TAR STUDENTEN!
champagne i trädgården, frukost på björkö, kl 10 uppträdanden i aulan
12 utspring, sen är det röööj hela dagen!
Studentmiddag på Kniv och gaffel.
Platå, sliver, nationernas, pitch black.. Överallt och ingenstans.


Visste ni att....
Matilda var den första jag och olivia fick tag på (internet) innan vi började på björkö
olivia p blir lite aggressiv när hon dricker, innan hon däckar ;)
corren har hundra olika klädesplagg i sin garderob
johanna har en stor krämfetisch!
lisa kan hela c/o segermyr och m på greveholm utantill
natalie slår så jävla hårt utan att ta i
olivia k knappt aldrig ätit glutenfri mat i skolan, trots att hon är gluten. Stackars tjej, dumma matsalar
(som knappt verkar förstå vad gluten är)
trine en gång i tiden hade santinis abstinens (cafét vid filbyter)



Oh ja som tänkte lägga upp ett roligt inlägg här.. men det lyckades jag inte med. Vi får skylla på att jag är sjuk...
Här kommer iallafall lite bilder :)
matilda hos lisa
olivia och matilda
matilda äter majs. checka ut olivias hand
natta och matilda

NU ORKAR JAG INTE SKRIVA MER..
BESÖK MIN BLOGG: pusss EMMA



Lisa

emma jävla sötunge :D

2010-06-07 @ 17:19:10
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
oliva

däckar? har fan aldrig däckat, tack för den

2010-06-14 @ 14:23:09
emma

haha, men olivia chilla ner dig!

2010-06-15 @ 15:20:51
URL: http://ruunaway.blogg.se/
olivia

kände att jag KANSKE kunde ha fått något snällare som ALLA andra.

2010-06-16 @ 17:41:37

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0