Whatcha say?

Publicerat: 2010-06-18 Tid: 13:05:34


Varit lite bloggande från min sida den senaste månaden faktiskt. Förre veckan var jag upptagen med studentveckan och denna har jag jobbat. När jag inte jobbade har jag legat hemma och varit sjuk. Kände mig dock inte så sjuk när jag väl är på jobbet men när jag kommer hem blir jag helt död.

Igår var det dessutom begravning. Den var fin! Kunde dock inte andas genom näsan den sista stunden och fick ett hostanfall en gång, skapligt jobbigt och pinsamt.

Idag är jag ledig och ska vara hemma hela dagen så jag är frisk för nästa jobbvecka. Håller på att tvätta just nu så får lite gjort i alla fall. Fyllde ju dessutom år i tisdags. Fick fina presenter av familjen.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0