...and take your money

Publicerat: 2010-03-30 Tid: 12:08:53


Solen skiner för fullt och det är skapligt varmt ute. Ska nog gå en sväng på stan eller bara gå en promenad snart. Har som sagt studiedag och absolut inget att göra än så länge. Är ledig på fredag också men vem är inte det eftersom det är långfredagen!? Detta innebär att det snart är påsk och jag har faktiskt sagt ifrån om påskägg. Känner att jag inte vill ha godis är ganska trött på det nu faktiskt och det är ju en bra sak.

Väntar på att mitt hår ska torka och sedan blir det att gå ut en stund!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0