Baby are you down

Publicerat: 2010-03-16 Tid: 09:29:55


Sitter just nu i skolan eller rättare sagt i datasalen. Har Svenska B och ska skriva en platsansökan vilket jag redan har gjort. Kollar just nu runt på platsbanken för att titta om det finns något jobb att söka. Längtar tills lördag då vi ska fira Natalie som fyllde 19 år igår. Det blir god mat och fest hos henne med trevligt sällskap. Ser verkligen fram emot det.

Idag slutar jag som sagt halv fem och har gymnastik som sista lektion. Ska på håltimmen innan gymnastiken redigera vår film som jag och min grupp har spelat in på religion b. Handlar om ett mord och jag spelar en kommisarie och använder peruk och mustasch. Skit snyggt! Nu måste jag fortsätta här.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0