Broken Heels

Publicerat: 2010-03-18 Tid: 17:30:42


Hemma nu och har precis ätit god mat tillsammans med mamma. Idag efter skolan gick jag och Emma på stan. Hittade en klänning som jag ska ha på lördag. Var på rean och det tycker vi ju om! I alla fall så ska jag vara hemma i ett par timmar till sedan ska jag på dansen. Den börjar klockan åtta så ska åka cirka halv hemifrån. Är väldigt sugen på att dansa idag faktiskt och älskar låten vi dansar till. Honorebel feat. Pitbull & Jump Smokers – Now You See It - Radio Edit (Clean)

Tryck på länken om ni vill höra på den så öppnas Spotify av sig själv (om du nu har Spotify). Borde läsa en bok som vi ska läsa till imorgon, Sofies Värld, men dum som jag är glömde jag boken i skolan. Ja ja hade i alla fall läst rätt mycket ändå. Så hoppas det går bra i alla fall.

Klänning 199:- från Gina Tricot



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0