Everything against me?

Publicerat: 2010-03-25 Tid: 17:13:15


Dagen började med prov i etik och moral. Gick väldigt bra må jag säga. Blev trött och hade ont i fingret och i armen av allt skrivande efter det och jag var inte den enda. Nästan alla i våran klass blev helt sega och trötta i huvudet efter provet. Om det var positivt eller negativt vet jag inte men jag. Positivt eftersom alla hade använt varenda hjärncell, negativt för att vi var slöa under de andra lektionerna.

Nu är klockan lite över fem och ska snart äta lite mat. Sedan blir det att klä om för att åka till dansen. Ska hämta upp Johanna först eftersom hon ska titta på våran dans. Kommer bli jätte kul att dansa är verkligen pepp på det! Tänkte gå på The Majority Says releaseparty på Platens ikväll men hinner inte hem och duscha efter dansen så det blir inget med det. Synd hade velat se musikvideon som Martin har gjort.

Imorgon är det fredag IGEN! Helt otroligt vad tiden går fort. Har i alla fall bestämt att jag ska vara med Anna imorgon efter skolan och på kvällen. Hon skulle äta tomatsoppa men det vill jag inte ha så ska köpa något annat och äta på. Är sjukt sugen på kebab men tror det blir mat från en affär som man lagar själv.

Angående rubriken så funkade inte min profil på facebook att logga in på tidigare idag. Sedan nu har min mobil fuckat upp sig. Det går inte att ringa till mig eller från min mobil och den är allmänt seg. Sen är det ingen nyhet att vårat internet här hemma inte funkar som det ska. Usch på det!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0