Fredag

Publicerat: 2010-03-19 Tid: 12:23:52


Då var det äntligen fredag och veckan börjar gå mot sitt slut. Har fått mycket gjort skolan i veckan så det känns väldigt bra. Sitter i alla fall just nu i datasalen som vanligt. Bredvid mig sitter Olivia och en bit bort sitter Emma. Var just i matsalen och åt mat...

Ikväll har jag faktiskt inte planerat att vara med någon. Får hem New Moon idag som jag beställt från CDON.COM så blir troligtvis att se på den. Har också bestämt att jag ska äta tacos ikväll! En samanfattning tyder på att det blir en ensam hemmakväll. Det är ju också skönt i och för sig eftersom det blir party hos Natta imorgon.



Eclipse Trailern




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0