If I used to love you baby

Publicerat: 2010-03-23 Tid: 16:17:24


Såg precis på filmen Jalla! Jalla!. Har tvättat hela dagen idag och även läst i engelska boken. Lite trist eftersom det är så dåligt väder ute är så trött på det här gråa vädret. Vill som alla andra ha sol och värme. Ska fortsätta läsa i boken alldeles strax för jag känner att jag suttit för mycket vid datorn idag.

Idag är det tisdag vilket innebär att det är Dating in the dark och desperate housewives ikväll. Blir att kanske poppa lite popcorn till kvällen och se på det. Är sugen på någon god mat också men tror det blir köttfärssås. Är sugen att se på filmen Farsan dessutom. Tycker att alla Josef Fares filmer är bra så hoppas på att den här också är det.

(Trailern till filmen Farsan)




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0