John blund kom på besök

Publicerat: 2010-03-14 Tid: 18:19:56


Kom hem till mamma vid halv tre någon gång och satte genast igång med att packa upp. Passade då på att städa min garderob eftersom alla kläder låg huller om buller. Känns skönt nu när man har städat och allt är i sin ordning men undrar dock hur länge det håller i sig. Somnade till i min säng vid halv fyra och vaknade två timmar senare. Visst det var skönt att sova men känner mig helt förstörd nu. Därför tycker jag aldrig om att sova en liten stund på dagarna eftersom jag vaknar ännu tröttare sen.

Väntar just nu på att mamma snart ska komma hem och då blir det att äta rostade mackor och flingor med mjölk. Mums, länge sedan jag åt det nu. Blir att se wipeout ikväll klockan 20.00 missa inte det. Hoppas det är mycket folk man känner igen för det roligaste är ju att skratta åt de kända man ej tycker om. Synd att kissies inte var med då skulle jag skrattat ihjäl mig.






Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0