Krönika

Publicerat: 2010-03-17 Tid: 10:31:34


Har nu svenska B och ska öva på nationella prov genom att skriva en krönika. Dena ska ha rubriken Livslust och ska handla om hur våra liv förändras genom olika förhållanden. Idag ska jag äta lunch med min pappa på TacoBar. Längtar redan, det är så gott om man köper Nacho Deluxe mål med chips, köttfärs, ost, creme fraiche.

Har ingen aning om vad som händer efter skolan idag men det är sådant som märks.

Lägger in en bild på mig och Olivia




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0