Like a record baby

Publicerat: 2010-03-24 Tid: 17:16:03


Nu var även onsdagen över. Har fått mycket gjort idag i skolan faktist. Började vid 8.30 och hade då Samhällskunskap B. Såg på ett klipp på Ted.se om en kille som forskar om olika U-länder. Efter det var det dags för Religion eller snarare Etik & Moral. Satt och läste på till provet som vi ska ha imorgon. Sedan var klockan halv tolv och dags för lunch. Gick till Mozarella och åt Pizza tillsammans med pappa och sedan gick jag tillbaka till skolan. Hade hantverk och är nu klar med min pall. Gjorde mycket saker in i det sista men tror det gick bra.

Tog bussen hem med Olivia som skulle jobba. Kom hem vid halv fyra och pratade sedan med anna i telefon en stund. Ska träffa henne på lördag, länge sen nu! I alla fall så ska jag plugga till provet ikväll. Har bestämt att jag inte ska sitta vid datorn efter maten får se hur länge det löftet håller.






Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0