Lördag

Publicerat: 2010-03-20 Tid: 10:49:02


Äntligen, det är sol ute och 9 plusgrader. Vad härligt! Sitter i alla fall nu och äter frukost och funderar på om jag verkligen ska gymma idag eller om jag ska gå promenad i det fina vädret. Kanske kan göra både och? Känner dock att jag måste utnyttja mitt gymkort så blir nog det i alla fall.

Pratade precis med Jennifer på msn och det blir att följa med henne till ikano och sedan gymma efter det. Känns bra att jag har bestämt mig nu! Så det blir att göra iordning mig ganska snart och sedan åka. Goodie!





Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0