Lördag

Publicerat: 2010-03-13 Tid: 18:45:12


Idag är det lördag vilket innebär helg. Var riktigt skönt att sova länge imorse men blev dock väckt av ambulansen som åkte utanför fönstret. Kunde då inte somna om utan valde att istället gå upp och äta frukost. Åkte sedan till Norrköping med Jennifer. Hittade ett par jeans från Gina Tricot och tre par örhängen från Guldfynd. Örhängena har jag behövd länge då jag tappat dem, det är bara små pluppar typ. Hade dessutom en rabattcheck så betalade endast 5 kr för dem. Det kändes väldigt bra kan jag lova.

Får se om jag nu fortsätter blogga har gjort det tidigare men det liksom rann ut i sanden. We'll see.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0