Måndag

Publicerat: 2010-03-15 Tid: 09:04:09


Då var det dags för en ny vecka då. Sitter just nu vid köksbordet och dricker upp det sista ur min oboy. Idag börjar jag som sagt 10.10 och slutar kl 16.00. Även fast jag bara har 3 ½ lektion idag (jag kallar mentorstid för en ½) så känns dagen så lång. Kanske just för att det är måndag och man vet att man har en hel vecka framför sig. Nej usch behövs lite mer positiva tankar idag. Solen skiner på för fullt men man blir dock lite småsur när man ser att det är -3 grader. Jag vill ha plusgrader nu, nu, nu.

Sista lektionen idag är i alla fall Samhällskunskap B. Ska se klart en film som heter "The Last King Of Scotland". Handlar om någon läkare som åker ner till Uganda för att jobba. Slutar med att han blir deras presidents privata läkare.

Hoppas på en bra dag och inte så mycket tjaffs och skitsnack. Är så himla trött på allt detta nu. Det är bara att knipa ihop för snart är det studenten.





Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0