Packning

Publicerat: 2010-03-14 Tid: 13:34:46


Har precis packat klart mina väskor och dammsugit i rummet. Ska alldeles strax åka hem till mamma. Var som sagt på ikano med min syster. Köpte ingenting men tänkte köpa ett par snygga tygksor med nitar på eftersom det var 70% rabatt på dem men ändrade mig sen. Åt på mAx innan jag släppte av min syster och åkte hem.

Har ingen aning om vad som händer ikväll bara ta det lugnt och njuta av den sista dagen på helgen för imorgon börjar allvaret igen. Helt okej faktiskt då man har sovmorgon till 10. Great!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0