Shake for me

Publicerat: 2010-03-16 Tid: 19:03:50


Dagen har för mesta dels bestått av skola. Har äntligen redigerat våran film som vi har gjort på religionen och gud vad bra det blev. Kanske lägger upp den här lite senare jag skrattar ihjäl mig åt mig själv. Håller med att ibland är jag bara för skön alltså.

I alla fall så slutade jag halv fem och ringde då Lisa eftersom vi hade bestämt att åka till net on net. Min mage kurrade något fruktansvärt så föreslog att vi skulle äta innan och som tur var så var Lisa och hungrig. Det blev 1 cheese och 1 hamburgare på McDonalds. Köpte det av min syster som jobbade och som tyvärr ska jobba enda till kl 01 inatt. Tycker synd om henne fast värst är när hon får jobba till 05. I alla fall så tog vi bilen till net on net för att Lisa skulle köpa en kamera. Hittade en bra och sedan köpte jag också ett par överstrykningspennor eftersom någon jävel har snott mina andra. Så nu ska jag märka dem på något vis så att ingen kan ta dem och låstsas som om det är deras.

Åkte sedan hem och nu sitter jag här. Dating in the dark börjar om en timme följt av Desperate Housewives så funderar på att gå och duscha innan dess.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0