Shut it down

Publicerat: 2010-03-24 Tid: 20:35:30


Snacka om att jag är trött nu, mina ögon vill bara stängas efter all läsning om etik & moral. Har ändå massa papper kvar att läsa om dödstraff och hur religion påverkar etiken. Suck säger jag bara. Ska plugga till 9 och då blir det Grey's Anatomy. Sedan ska jag plugga vid tio innan det är dags att gå och lägga sig. Hoppas på att det går bra på provet imorgon som består av 9 frågor. Det ska nog gå bra så länge man kommer ihåg allt. Kan i alla fall alla snubbar man ska kunna och vem som hör till vad och det är bra!

Såg att LHC låg under med 1-2 ännu mera SUCK! Skärp er nu grabbar för tusan! Men som sagt tror ändå att de kommer åka ut i kvarten mot Frölunda.

Uppdatering: Wihu nu leder dem med 3-2 och just när jag skrev det så reducerade Frölunda med 3-3 tusan!!!!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0