Skolan

Publicerat: 2010-03-15 Tid: 10:51:30


Sitter nu i datasalen i skolan och meningen är att vi ska skriva en platsansökan. Bredvid mig sitter Emma och Johanna och det är något jävla jobbigt ljud som låter från någon dator. Tror jag blir galen. Kan itne göra så mycket eftersom jag inte hade tänkt skriva ett nytt CV utan tänkte ändra lite på mitt gamla. Tror det kommer bli jättebra då.

Har massa saker att göra i läxväg den här veckan och nästa. Läsa tre olika böcker i Engelska B, Svenska B och religion. Dessutom har vi prov i etik nästa vecka och sedan ska vi lämna in en uppsats och platsansökan på fredag. Stress, stress och stress alltså.

Nej nu måste jag fortsätta "jobba".




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0