Söndag

Publicerat: 2010-03-21 Tid: 11:31:02


Kvällen igår var riktigt kul! Åkte bussen till Natalie vid 18.33. Bussturen gick bra tills vi kom till Valla Rondellen ja då dör bussen mitt i rondellen. Stod där ett tag innan han fick igång den igen och sedan när vi precis kommit ut från rondellen så dör den igen. Men som tur var så gick den igång igen och hölls sig vid liv hela resan dit. Gick av bussen en hållplats senare än vad vi skulle så virrade runt lite i Lambohov innan vi kom fram till Natta. Då bjöds det på fördrink och sedan Pasta med ädelsostsås. Till efterrätt blev det Cheesecake och jag tror jag åt lite för mycket så blev väldigt mätt. Sedan blev det lite lekar och dans till tjugo över elva då vi tog bussen in till stan. Gick in på Platens och dansade. Helt sjukt vad skumma och äckliga typer det finns där! I kön in till Platens fick jag pratade engelska med någon australiensare. Det var kul och han sa att han litade på mig? Haha kul. Åkte hem vid halv två och fick skjuts av abbe som hade jobbat. Snällt! Slapp ta sista fyllobussen hem.

Några suddiga bilder ( tryck på dem för att se dem större):















Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0