Söndag

Publicerat: 2010-03-14 Tid: 10:12:38


Vaknade rätt tidigt idag och gick upp och åt frukost direkt. Min syster smsade att jag skulle ringa henne när jag vaknade vilket jag gjorde. Bestämde att vi skulle till ikano så blir att hämta upp henne vid kvart i elva. Har inget speciellt jag ska kolla på eftersom jag var i Norrköping igår. Har heller inte speciellt mycket pengar så borde inte köpa något men det skulle inte förvåna mig om jag hittar något jag vill ha. Känner att jag borde hålla mer koll på min ekonomi och inte köpa massa skit hela tiden. Jag behöver ju egentligen inget just nu.

Vi får se hur det blir. Ska i alla fall hem till mamma senare idag så måste packa och städa här hos pappa. Jobbigt men det är sånt man måste göra. Vill ha vår nu känner att det finns spår av vår i luften. Snälla kom snart!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0