Time to sleep

Publicerat: 2010-03-21 Tid: 22:52:04


Idag var det som sagt söndag. Jag har varit och handlat mat till min mormor och morfar idag. Min brorsa var även med och hjälpte till! Jobbigt att det inte har varit så bra väder idag. Regnat/snöat och varit kallt brrr...jag som kände vårkänslor igår och idag är dem helt borta. Fåglarna kvittrar fortfarande men det känns ändå trist att solen försvann idag. Istället syns gråa trista moln på himlen. Nej fy jag vill ha blått och soligt! Har sett Watchmen nyss och tyckte den var bra faktiskt. Snygga scener men lite väl brutala ibland.

Imorgon börjar jag klockan 10 och efter att ha sett Watchmen i 2 timmar och 35 minuter så känner jag att det är dags att sova nu. Jobbigt att bara titta på dataskärmen eftersom ögonen bara vill stängas.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0