Torsdag

Publicerat: 2010-03-18 Tid: 09:22:33


Just nu håller jag på att skriva en uppsats i Svenska B. Skriver om hur olika förhållanden kan påverka oss människor. Det största hotet till att vi påverkas är hur vår barndom är. Har mycket svenska nu eftersom vi har det som morgon period. Alla skriver för fullt på sina uppsatser här i datasalen och jag har faktiskt också kommit ganska långt. Snart två sidor men kände att jag behövde ta en paus från skrivandet och bestämde mig då för att skriva detta inlägg. Idag blir det Flygande Jacob i skolan och det ser jag fram emot. Hoppas dock att det inte är för mycket bananer i eftersom jag inte tycker om det.

 

Slutar ungefär vid två idag och måste gå och köpa busskort och kolla på present till Natalie. Ikväll har jag dans vid åtta till nio. Dansar Streetdance en gång i veckan på folkuniversitetet.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0