Trött

Publicerat: 2010-03-14 Tid: 21:44:01


Ja trött är nog bara förnamnet på det jag är. Tog ett varmt bad förut och ansiktsmask och det kändes så otroligt bra. Älskar känslan att man känner sig så fräsch efteråt. Imorgon börjar jag 10.10 så blir att ta bussen hemifrån vid 09.40. Så lite sovmorgon får man allt. Ska ha mina nya jeans imorgon har jag tänkt och jag hoppas de sitter bra och inte töjer sig allt för mycket.

Hjälpte också Emma med sin header förut. Får se om hon lägger upp den och använder den till sin blogg. Längtar tills hennes CD är klar. Kommer lyssna sönder den då älskar hennes röst och låtar. Länkar nog till hennes myspace sedan när den är fixad för jag lovar hennes musik vill man bara inte missa!

Nej nu blir det att läsa Oliver Twist på engelska eftersom man skulle läsa en bok på engelska B så valde jag den. Dels för att jag inte ens sett filmen eller läst boken så tänkte att det var dags nu. Dock är den rätt svårläst eftersom Charles Dickens använder gammeldags och "fin" engelska. Men men det ska nog gå bra i alla fall.



emma

aw gumman<3

ska lägga upp headern sen, är trött nu bara :(

puss på dig

2010-03-14 @ 22:07:26
URL: http://ruunaway.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0