Wake up

Publicerat: 2010-03-29 Tid: 16:58:24


Så nu är jag hemma från skolan och måndagens lektioner är över. Skoldagen i sig gick rätt fort! Imorgon har jag studiedag så får sova länge och det tycker vi om. Dessutom så spelar LHC sin sista och avgörande match mot Frölunda. Hoppas dem går vidare till semifinal för då blir jag glad. Funderar på om jag ska gå och sen matchen annars blir det att sitta framför tv:n.

Ikväll blir det att se på voddler med popcorn och cider. Gott!

 



emma

sv: haha okej:)

2010-03-30 @ 11:13:59
URL: http://ruunaway.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0