Well, baby they're tumbling down

Publicerat: 2010-03-19 Tid: 22:29:07


Ibland orkar man inte göra något på fredagar. Man vill helst bara vara hemma och ta det lugnt se en film och äta god mat. Idag var en sådan dag. Slutade vid 14.55 och fick då skjuts av pappa hem. Satt vid datorn ett tag och tittade runt och sedan lagade jag tacos. Jennifer kom och höll mig sällskap då jag åt. Hade fått hem filmen "New Moon" som jag beställt från CDON.COM. Därmed så såg jag och Jennifer på den. Längtar tills eclipse kommer i juni men mest va allt längtar jag till den fjärde filmen. Har själv inte läst böckerna men har vänner som har och därför har jag lite koll på vad som kommer att hända. It's gonna be awesome!

Anyway imorgon är det lördag som kommer bestå av gym och fest för och hos Natalie på kvällen. Ska ha på mig min nya klänning.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0