Why does it hurt

Publicerat: 2010-03-28 Tid: 10:49:23


Skrev inget inlägg igår pga att min visdomstand, som kommer upp, dödar mig. Det är jätte svullet i tandköttet så kan knappt svälja för jag kommer emot med tungan. Dessutom är lymfkörteln svullen på halsen pga av tanden. Känns som om jag har en boll i munnen som värkar som tusan. Panodil hjälper mot värken men inte mot svullnaden.

I fredags var jag med Anna. Var hemma hos henne och tog det lugnt var sjukt trött hade även ont i tanden då så var helt död. Såg på hockeyn och var helt hysteriska. Tur att dem vann annars skulle jag bli väldigt sur. I alla fall så kom Andreas förbi en stund och hälsade. Jag gick hem från Anna vid kvart i elva för att ta bussen hem.

Igår var det fint väder och varmt. Så gick på stan med syrran på stan. Fick reda på att Eric Saade skulle uppträda i Gränden. Så gick dit för att titta. Han sjöng en lugn version av Manboy och hm vet inte om jag tyckte om den faktiskt. Ja ja kollade bara några minuter för det var sjukt varmt och alla trängdes där inne. Åkte hem och gjorde inte så mycket tog det mest lugnt. Gick och la mig rätt tidigt eftersom jag hade så ont i tanden.

Vaknade av att pappa ringde kvart i nio, trodde jag. Klockan var redan kvart i tio hade glömt bort att det var sommartid idag. I alla fall så ska jag städa lite idag och packa. Sedan kommer pappa och hämtar mig och då blir det att vara hos honom.

(Bild tagen av Martin Hultgren)



emma

sv:

haha nää det hade jag nog inte gjort :p

men usch fan hur kunde ja missa det. oh förstååår det:(

2010-03-28 @ 22:14:45
URL: http://ruunaway.blogg.se/
emma

sv:

haha nää det hade jag nog inte gjort :p

men usch fan hur kunde ja missa det. oh förstååår det:(

2010-03-28 @ 22:14:49
URL: http://ruunaway.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0