You don't love me the way I love you

Publicerat: 2010-03-15 Tid: 19:28:23


Skolan idag var rätt okej. Har lärt mig att spela "Love is all around" på både bas, gittar, sång och trummor. Känner mig jätte duktig. Sista lektionen var Samhällskunskap B och vi såg klart på filmen. Den var rätt grotesk i slutet eftersom det hängdes upp en man i bara skinnet. Man såg verkligen allt då krokarna satt i skinnet över bröstet. Nej usch säger jag bara men jag var en utav de få som faktiskt tittade under denna scen då vår lärare varnade innan.

Imorgon är det tisdag vilket betyder att det är skolan mellan 09.30-16.30. Har dessutom håltimme innan sista lektionen som är gymnastik. Kommer dock inte skolka utan vill gå på gymnastiken eftersom det är bra att röra på sig. Har börjat gymma för cirka en månad sen och det har börjat ge resultat när jag tex. köpte jeans häromdagen. Kunde ha två storlekar mindre än vad jag brukar och snacka om att jag blev glad då. Gymmar dock inte bara för att gå ner i vikt och forma kroppen snyggare utan för att det är bra att röra på sig. Det är bättre för insidan också inte bara utsidan. Inte många som tänker på det!

Nu har jag faktiskt tänkt att vara en liten nörd och spela Warcraft 3, notera INTE World Of Warcraft utan det gamla spelet. Wihu.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0