Everything will be okay

Publicerat: 2010-05-09 Tid: 11:02:19


Städar och packar just nu. Ska alldeles strax göra iordning smink & hår till uppvisningen. Sedan ska jag åka och lämna mina väskor hos mamma. Måste äta lunch och göra iordning matsäck innan jag går till forumteatern kl 14.00. Blir en lång dag där. Halv tre börjar genrepen ska bli grymt kul att se de andra grupperna och deras danser. Ser fram emot. Har redan på mig danskläderna och tack än en gång Johanna för lånet av adidas tröjan. ♥

 

Jag just nu dålig webcambild.






Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0