Fireflies

Publicerat: 2010-05-03 Tid: 20:30:28


Idag är den ingen vanlig dag för det är Johannas födelsedag HURRA HURRA HURRA! Ja så är det. Johanna fyller 19 år idag. Ska dock inte fira henne förrän om 10 dagar alltså den 13 maj. Då blir det party och presenter till henne.

Idag gick jag i skolan till fyra. Åkte sedan till Hageby i Norrköping med syster för att checka in deras nya köpcentrum. Var extremt stort men hade inte så många fler butiker än här. Fick med mig ett par trosor och 5 par srumpor med mig hem. Allt köpt på rean på H&M. Åkte sedan hem och nu sitter jag här. Har ganska tråkigt och funderar på vad jag kan göra. Lyssnar på musik ni kan ju gissa vilken låt jag lyssnar på, jo Fireflies.

Imorgon är det tisdag vilket innebär lång dag i skolan. Slutar inte förrän halv fem med gymnastik som sista lektion. Är fortfarande lite förkyld så ska ta det lite lugnt. Vill ju vara helt frisk tills dansuppvisningen på söndag.


 

Bild tagen på Nyår.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0