Håltimme

Publicerat: 2010-05-11 Tid: 14:10:01


Befinner mig just nu i datasalen i skolan. Har nu håltimme fram tills kvart över tre. De andra har svenska seminarium men eftesom jag har mitt vecka 21 så har jag ingen svenska nu. Har sedan brännboll på gymnastiken och det ser jag fram emot! Sedan blir det att åka hem, äta mat och se på ugly betty & desperate housewives. Låter som en bra avslutning på en lång tisdag.

Imorgon förövrigt så ska jag, Johanna, Olivia, & Trine bjuda skolan på tårta. Så det blir att baka det under onsdags förmiddagen. MUMS!

Johanna sitter bredvid mig nu och vi båda har EXTREMT tråkigt. På torsdag ska alla vi tjejer fira henne för hon fyllde år den 3 maj så då blir det party. Hon ska få fina presenter av mig. Hihi scccchhhh....



Anna

Jag kommer seriöst bara till skolan för tårtan imorrn :D

2010-05-11 @ 22:43:27
URL: http://annadouken.blogspot.com

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0