Let's bring it back

Publicerat: 2010-05-07 Tid: 20:58:51


Äntligen fredag! Var väldigt trött imorse när jag gick upp men det var inget att göra utan bara gå upp. Började dagen med nationella prov i Engelska B. Efter det var det lunch och sedan Religion följt av Svenska B prov i 1900-talets litteratur. Efter skolan gick jag till pappas jobb och åkte och handlade med honom. Sedan har jag umgåtts med min syster och min mamma och ätit mat. Gör inte så mycket just nu sitter mest hemma och tar det lugnt. Lyssnar på musik.

Imorgon när jag vaknar så köar/har Lisa & Emma kommit in i kulturhuset i Stockholm där de ska söka till Idol. Håller tummarna för dem! De måste få vidare och det tror jag faktiskt att de kommer också. Kommer sitta på helspänn vid mobilen för att se hur det går. Lycka till tjejer!  <3




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0