Move it all around

Publicerat: 2010-05-01 Tid: 11:57:28


Valbord igår och jag Lisa, Natalie och Johanna hade det mysigt i trädgårdsföreningen med grillning. Satt där till ungefär klockan tio och åt god mat och pratade. Blev dock lite kyligt så gick sedan till Sangria. Där var jag extremt trött och höll på att somna. Gick hem vid halv ett någon gång.

Idag ska jag umgås med min bror. Ska se på Avatar som jag inte har sett än och känner mig därmed lite mobbad när alla andra pratar om den.

 

Har köpt en trådlös fjärrkontrol till min systemkamera. Och bilden ovan tog jag med den. Nu kan jag vara lite mer konstnärlig och ta bilder på mig själv då jag inte har någon annan som model. Kul!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0