Pump it up

Publicerat: 2010-05-20 Tid: 20:57:45


Inte skrivit på ett par dagar. Har inte orkat, haft för mycket att tänka på. Skolarbete och läst en del i min bok. Vad härligt väder det är ute dock! Varmt som satan och det gillar vi, MYCKET!

Var i alla fall i Söderköping idag på Nyströmska skolan för att få information om linjen Vårdadministratör som jag sökt. Gjorde också ett engelska och svenska ordtest. Får hoppas det gick bra och att jag kommer in. Var sammanlagt 85 sökande och endast 25 platser. Jag var den som var yngst där i alla fall. De flesta andra var i 25-40 års åldern och de flesta hade redan jobb. Får hoppas att de vill ha lite yngre så jag får en chans. I alla fall så gick Svenska ordtestet rätt bra. Påminde om högskoleprovtest då man ser ett ord och gernom tre alternativ välja vilket det betyder. Ett ord var syndrom, datortomografi, intravinös, infanti bla. Kunde de flesta men chansade på resten. Nu är det bara att hålla tummarna och strax innan midsommar får jag veta besked. Engelskan bestodd av läsförståelse, exakt som på nationellatesten. De hade faktiskt snott ett nationellt test. Kunde alla svar på den så kändes bra.

Imorgon är det fredag och blir förmodligen att gå och kolla på Jennifers dansuppvisning. Det är Ljunkans 3:or som har sin sista föreställning. Ska bli kul att se måste dock ta med mig glasögonen så jag ser något överhuvudtaget.





Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0