So freaking much

Publicerat: 2010-05-29 Tid: 14:45:42


Varit ledig hela veckan från lektioner i skolan. Har däremot varit i skolan i måndags och igår. Hade svenska seminarium i måndags och igår gick jag på grund av lärarspex. Har fått manuset från Linus och borde läsa på lite. Jag kommer att spela vår dramalärare Marie-Anne. Ska bli kul!

Denna vecka i skolan är den sista med lektioner. Har inte alls många lektioner och dagarna är slappa. På torsdag är jag till och med helt ledig. Tisdag eftermiddag ska spexet spelas upp. Funderar på vad jag ska ha på mig. Kanske en svart peruk? Ja, vi får se vad det blir.

Igår var jag med Emma på kvällen. Var hos en som hette madde där det fanns fullt med trevligt tjejer bla. Carro. Gick till hamnfestivalen där det inte var så roligt. Gick tillsammans med Emma och Jerry till McDonalds och tog en cheese.





Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0