Sweet dream

Publicerat: 2010-05-05 Tid: 19:29:34


Skolan pågick till halv tre idag. Hade hantverk som sista lektion. Gick sedan hem och efter cirka en halvtimme ringde Jennifer så gick på stan med henne. Det var meningen att jag skulle köpa ett par nya tygskor idag men de fanns inte kvar i min storlek. Blev lite ledsen då men köpte i alla fall ett vitt linne som jag skulle. Ska ha det på dansuppvisningen. Så något gick i alla fall enligt planen. Köpte ett par skor som jag ska ha på studenten också. Jätte fina från Vagabond som det var halva priset på. Då blev jag glad igen.

Nu ska jag snart gå och göra popcorn och se på tv. Klockan 9 börjar Grey's Anatomy. Fick nyss höra att min mamma har köpt motorcykel. Hihi kul!

Måste köpa biljetter till Platå på studenten snart. De håller på att ta slut så måste ske snart!


Mina skor, endast 300 kr.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0