Take it easy

Publicerat: 2010-05-02 Tid: 15:53:17


Har extremt tråkigt och har precis tagit lite kort. Har sovit i hela 13 timmar i natt så var verkligen utvilad när jag vaknade. Imorgon är det en ny vecka men som bjuder på dansföreställning. Ser fram emot den och glöm inte att komma och titta. Forumteatern 9 maj kl 17.30 eller 19.30. Biljetter finns att köpa på Folkuniversitetet.

Känner att jag måste hitta på något att göra, men vad vet jag inte. Kanske ringer syster som slutar jobbet om 10 min och ser om hon vill göra något. Annars är jag nog fortfarande här hemma och tar det lugnt. Är inte wipeout ikväll? I så fall ska jag nog se på det. Och jag har även planerat att se reprisen av Grey's Anatomy kl 17.35 om jag inte är någon annanstans då.


Ännu ett kort taget med min fina fjärrkontroll till kameran.

 




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0