You got the looks

Publicerat: 2010-05-15 Tid: 20:06:10


Herregud vilken fin och varm dag det har varit idag! Gick upp ur sängen vid halv tio och redan då var det 16 grader. Cyklade till mormor och morfar med skinnjacka och blev jättevarm. Man kunde bara ha T-Shirt på sig idag och det uppskattas. Har varit lite rädd att det ska vara kallt på studenten och det vill man ju inte. Är dock fortfarande rädd att det ska regna. Vill verkligen inte ha det som förra årets studenter hade det. Ösregn. Inte kul.
I alla fall så har jag läst väldigt mycket i boken Snabba Cash. Är helt fångad av den eftersom det är så otroligt bra. Ska se filmen när jag har läst färdigt den också. Intressant ska det bli. Ska läsa lite mer i den ikväll för när man väl har börjat, är det svårt att sluta.
Ska nog gå in på tv4play och se på Talang också nu.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0