Colour me free

Publicerat: 2010-11-02 Tid: 19:06:08


Skola idag 10-12. Sedan bar det hem till Annie tillsammans med Tilde för att jobba med ett låtsas projekt som vi fick. Gick väldigt bra och vi blev färdiga på ungefär 3 timmar. Ledig i helgen så får se vad som kan tänkas hända då. Kanske tar en tur på stan eller bara går promenad. Känns som det var ett tag sedan jag tog kort med min systemkamera. Därmed kanske det blir att ta några fina höstbilder.
Bestämde mig för att färga håret igår. Köpte en färg från Schwarzkopf som heter Kastanj. Lite mörkare blev det allt och en liten nyans av rött i.


olivia

jättefin färg matilda! :) snygging

/olivia

2010-11-02 @ 19:51:52

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0