Det är titeln jag vill åt

Publicerat: 2010-11-23 Tid: 11:41:31


Snön har fallit under natten och nu ligger ett vitt täcke över marken. Skulle de inte blåst så mycket så skulle jag gått ut och tagit en promenad. Eller tagit några fina vintriga bilder. Jag har redan tagit helg igen från skolan. Har inga lektioner mer i veckan. Däremot blir det jobb på fredag & lördag :).

Ikväll ska min grupp träffas på middag. Ska bli sjukt kul med bra sällskap. Kanske lite firande över att projektarbetet är över och att det gick som på räls. Annie kommer till mig senare i eftermiddag och sedan beger vi oss till Jesper. Skönt att slippa åka till Norrköping och att de som bor där faktiskt kommer hit.

Fina gruppen jobbar på med massa fika!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0