Här var det livat

Publicerat: 2010-11-13 Tid: 22:52:03


Inte skrivit på länge eller inte på en eller två dagar skulle jag nog tro.

Gårdagen spenderades tillsammans med Johanna. Åt middag på steve's, kycklingspett & pommes, sedan gick vi till Lascala. Vid elva drog vi oss mot Pitch Black där vi fick stå i kö i cirka 15 minuter för att komma in. Var inte så himla mycket folk vid 11 men däremot när vi drog hem runt 1 så var det fullt. det var FÖR mycket folk. Det var knappt så att man kom ut därifrån och på dansgolvet var det väldigt trångt.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0