If I had you

Publicerat: 2010-11-05 Tid: 10:39:27


Ska snart åka till tornby med pappa för att titta på sängbord. Det andra jag har är fult som stryk så kände att jag behöver ett nytt. Ska ta mig en tripp på stan med syster någon dag då hon är ledig för att inhandla vinterjackan. Har inga planer för helgen, skulle eventuellt träffa Johanna om hon kunde. Om inte så blir det att ta det lugnt eftersom jag inte jobbar i helgen.


Vår projektgrupp var jätteduktiga igår och skickade in vår projektplan som vi skriver. Hoppas han blir nöjd och att vi inte måste ändra allt för mycket. Tog oss en förtjänad After Work (School) på Världens Bar. Köpte mig kycklingspett och pommes tillsammans med grönsaker och tzatziki. Smakade otroligt gott!



malin :)

söt blogg :)!

2010-11-05 @ 12:02:55
URL: http://maalinsplace.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0