Känner ingen ånger

Publicerat: 2010-11-03 Tid: 20:44:52


Om cirka 20 minuter börjar Grey's Anatomy. Då ska jag se på det och förut så såg jag på Gossip Girl. Så hmla bra den serien är säger jag bara. Längtar tills nästa kommer ut i USA.

Imorgon har jag möte med projektgruppen kl 11. Vet inte hur länge vi håller på men vi ska skriva på vår projektplan som ska vara 12 sidor. I helgen händer ingenting speciellt. Ska till pappa på söndag och eventuellt åka till IKEA. Måste inköpa mig en ny vinterjacka också.


lina

ska också köpa vinterjacka :)

2010-11-04 @ 21:05:38
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0