Off to the bus

Publicerat: 2010-11-11 Tid: 08:30:57


Dags för att dra till universitetet snart. Ska gå i den fina snön och jag tycker den är helt okej så länge det inte är slask. Har föreläsning 10-12 och sedan möte med min grupp. Efter skolan vet jag som vanligt inte vad jag ska göra.

Imorgon är det fredan IGEN! Kan inte fatta att tiden går så fruktansvärt fort. Bara en måndag och lite mer kvar till jul dessutom. Nej nu måste jag kila iväg så jag inte missar bussen.



JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: haha, han är ju skit rolig :D

Hoppas du har haft en härlig dag! :)

2010-11-13 @ 22:10:56
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0