Take my hand

Publicerat: 2010-11-19 Tid: 19:15:57


Har inte skrivit på ett bra tag nu. Antar att det är för att jag var sjuk i tisdags och att vi haft mycket med att förbereda och ha vår projektpresentation. Som för övrigt gick väldigt bra!.

Idag har jag varit på universitetet och även klippt mig. Resultatet syns här nedan. Nej nu har jag inte tid att skriva mer. Ska möta upp Anna för att gå till hemköp och inhandla lite snacks. Vi ska mysa hemma hos mig och se på idol. Kommer bli en bra fredag.

Imorgon jobbar jag förövrigt 11-19. Kom gärna in vårt kök på McDonald´s för att de hur det går till! :)



jennifer KSM

gaaaah så snygg du blev i håret :D

Har ju inte sätt något än eftersom KSM redan tagit helg! Men om du kommer på fredag på helenas föreläsning så ses vi då :D



pusssssssssss

2010-11-23 @ 11:29:00

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0