Well, well, well...

Publicerat: 2010-11-13 Tid: 23:11:25


...what do we got here!?

Vad har jag gjort idag då, det glömde jag ju skriva? Jo jag har jobbat 12-20.30. Kom hem vid kvart i nio och gjorde mig lite mat. (Lövbiff, klyftpotatis, marinerade vitlöksklyftor och aoili om jag ska vara exakt.)


Imorgon är det farsdag och jag jobbar 13-16. Alltså bara tre timmar så hinner ta det lite lugnt och faktiskt känna att jag har helg. Funderar på att se en film på kvällen, ta ett bad, äta gott och helt enkelt vila upp mig för nästa vecka. Den består nämligen av projektpresentation på onsdag bland annat. Kommer bli super eftersom jag har världens bästa grupp! MMYYYYYESSS INDEED!
Annie & jag


Tilde

Sv: TACK BABE! :D Är bara headern som jag sliter av mig håret för! Hur jag än gör så blir den dålig :/ Vi ses imorgon! PUSS!

2010-11-14 @ 22:58:42
URL: http://tildeoijar.blogg.se/
lina

SVAR ahaha JAG VET :o men va fan jag har inga bra bilder å mig och jag fastnar verkligen inte å dom heller :O haha

2010-11-19 @ 17:36:14
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0