Appleholic

Publicerat: 2010-10-09 Tid: 17:13:38


Gårdagen spenderades med Anna och supergod mat. Vi lagade oss potatisgratäng tillsammans med den möraste oxfilén vi någonsin hade ätit. Blev en väldigt lyckad och trevligt kväll. Vaknade upp hos Anna idag och gick ner till stan för att möta upp bror.
Brorsan köpte nämligen en ny dator idag så just nu sitter jag med hans gamla som har blivit min. Har blivit en riktigt appleholic nu med både iPhone & MacBook och det gillas!
Nu ska jag snart möta upp Anna igen för lite kvällsmat!

'


lina

SVAR ojdå, jag var fel ute ^^ haha. Ah du kan få testa någon gång :D haha

2010-10-10 @ 18:07:38
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0