Bulleribock

Publicerat: 2010-10-26 Tid: 16:16:40


Hemkommen från skolan och har varit på ICA och hämtat ut ett paket. Har nämligen köpt ett nytt batteri till min MacBook eftersom det andra var helt slut. Tog med mig Linus & Annie till Kebabbaren här i Linköping efter skolan. Tammy följde också med men hon dissade kebaben och köpte Burger King istället.

Har tänkt att tvätta lite kläder se på 6 avsnittet av säsong 4 av Gossip Girl ikväll. Desperate Housewives visas på kanal 5 kl 21.00 och det får jag absolut inte missa.
Jag & älskade Johanna i fredags!


JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

DAGENS BLOGG VINNARNA ÄR NU UTSEDDA, TA EN TITT OCH SE OM EN AV DOM BLEV DU? OM INTE, NY CHANS I MORGON :)

TACK FÖR ATT DU DELTOG!

2010-10-26 @ 20:30:25
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0