Loaded

Publicerat: 2010-10-07 Tid: 21:05:45


Dagen börjar redan 05:20 imorse. Var inte lika svårt som det brukar att gå upp eftersom jag la mig 21:00 dagen innan. Väldigt bra beslut av mig, dissade till och med säsongspremiären av Grey's Anatomy. Shame on me! Blir att se repriset i helgen.

Slutade skolan vid 12 idag tog bussen till Linköping och mötte upp Johanna. Satte oss på Steve's och käkade mat. Skönt att känna att man kan ha mer än ett liv av plugg. Imorgon ska jag på arbetsintervju och sedan träffa Anna. Vi ska ha en mysig tjejkväll med god mat och Idol.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0