Off to work

Publicerat: 2010-10-24 Tid: 10:45:00


Fick jobba över igår så jobbade 12-19. Kom hem och åt mat och sedan pillade lite på InDesign uppgiften. Nu ska jag kila till jobbet igen. Jobbar 11-16 och sedan i kväll ska jag åka till mamma.
Bild från igår på jobbet!


Amis

Fin blogg =)

2010-10-25 @ 20:26:34
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Stephanie

Sv: Tack så jättemycket!:)



Förresten, vill du ha större chans till att vinna så ta gärna bilden på skalet och gör ett inlägg på din blogg där du länkar både till iphoneskal.nu och till min blogg!

2010-10-25 @ 22:03:22
URL: http://steph.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0