Only girl in the world

Publicerat: 2010-10-29 Tid: 18:13:10


Hade inga föreläsningar i skolan idag så har varit ledig. Skrev dock klart en seminarierapport imorse.

I helgen blir det att jobba :). Både lördag och söndag! Det är ansiktsmålning som gäller imorgon med massa ballonger. Då blir nog barnen glada. Idag ska jag åka till min bror och äta god mat och se på idol. Är grymt sugen på oxfilé men det kostar inte lite det! Får se vad det blir hoppas man ändå kan fynda något billigt kött.

"Hallå där Mr President!"


J '

Blev lite chockad över att se Lisas bästa kompis jobba på mcdonalds :) Men hoppas du trivs!

2010-10-30 @ 10:09:38
URL: http://wigren.89.blogg.se/
JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

svar: kika in och titta ifall du hade rätt om vad vi pysslat med idag ;)

2010-10-31 @ 19:39:34
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0